Diumenge, 09 de Març de 2025

L'Ajuntament de Tarragona tanca el 2024 amb un romanent de 13,4 MEUR

Es destinaran 3,6 MEUR a la compra de nous busos

07 de Març de 2025, per ACN
  • La façana de l'Ajuntament de Tarragona

    reusd

L'Ajuntament de Tarragona ha tancat l'exercici comptable de 2024 amb un romanent de tresoreria de 13,4 MEUR de lliure disposició, després de la liquidació del pressupost. El consistori tarragoní tanca l'any amb les finances sanejades, un romanent de tresoreria positiu, un coeficient d'endeutament baix i una mitjana anual de pagament a proveïdors per sota del que exigeix la llei. Pel que fa al romanent total de l'Ajuntament de Tarragona i els organismes autònoms és de 14,7 MEUR. D'aquests diners, 8,5 MEUR es destinaran a amortitzar deute, el que permetrà concertar un nou préstec de 4,5 MEUR, que es destinarà en la compra de nous busos per import de 3,6 MEUR i altres inversions.

L'execució dels ingressos corrents ha estat del 102,59%, mentre que la despesa corrent s'ha situat en el 94,36%. El termini màxim de pagament a proveïdors és de 19,1 dies, per sota dels 30 dies establerts per llei, segons ha informat l'Ajuntament de Tarragona a través d'un comunicat.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (2)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

Enric   08 de Març de 2025

No cal que presumir

No han tingut mai als comtes clas, Sempere estàn penjant de un fil i amb semblà què aquest alcalde està estirarn més el braç què la màniga, no sé al vetch molt llançat , de totes maneres senyora alcaldesa reaccioni que de moment ens passen la mà per la cara

Enric   07 de Març de 2025

Alguna martingala segur què han fet

Aveure a Tarragona no fa massa temps estàban molt desajustats econòmicament, sense diners, andeutats per tot arreu, dons que ha passat, per Art de màgia tot se ha solucionat, debian quartos a tot arreu i ara resultà que els i sobran els diners, això no su creu dingu, l'u que sí que es veritat que si segueixen així Reus tindrà que dunalris un bon cop de mà