Divendres, 19 d'Abril de 2024

Les vendes de La Fira van créixer sobre un 3%, l'any passat

La despesa mitjana per visitant va ser d'uns 13 euros, i l'equipament va rebre més de 4 milions de persones

23 de Gener de 2019, per Marc Busquets
  • Les vendes de La Fira van créixer, l'any passat

    Cedida

La Fira Centre Comercial de Reus va tancar el 2018 amb més de 4 milions de visitants , el que representanta un 4,2% més en relació al 2017. Pel que fa a les vendes, i segons ha exposat la gerent del complex, Mayte Forján, l'increment ha estat d'un 3%, aproximadament. "Creiem que un cop arribem al cinc anys de trajectòria, haurem arribat a assolir els objectius que ens vam marcar quan vam obrir", fa una mica més de tres anys. Per tot plegat, ha dit, el 2018 va ser "un any de consolidació" per a l'equipament de Merlin Properties. 

Despesa mitjana de 13 euros per visitant

Forján ha comentat també que prop del 70% dels visitants a La Fira hi arriben en cotxe. D'aquests, gairebé un 40% ho fa des de poblacions en l'entorn de Reus, com ara Cambrils, Vila-seca o Tarragona. "El públic tarragoní és important, per a nosaltres. Un dels objectius que tenim és captar visitants d'aquesta ciutat i arribar a més gent, donar-nos a conèixer", ha assenyalat. Per actualitzar i millorar l'oferta a l'abast dels clients, la gerent del complex ha anunciat "rotació de noms i marques" al llarg dels propers mesos, fruit "de les demandes canviants del públic". 

Mirant altre cop enrere, Forján ha destacat l'èxit de la campanya estiuenca de 2018, el que va fer que a l'agost s'incrementés en un 13% el nombre de visitants al centre comercial en relació al mateix mes d'un any abans. La despesa mitjana per part de les visites va ser d'uns 13 euros, el que representa un 24% que l'any 2017. Finalment, la gerent ha manifestat que "després de tres anys, ens hem integrant plenament en el comerç de la ciutat, som a la taula de comerç i ens hem sumat a la campanya 'Visit Reus'". La campanya de Nadal, ha subratllat, "va ser molt bona". 

Pel que fa als objectius de 2019, La Fira Centre Comercial s'ha plantejat captar visitants "nous, amb segona residència en localitats de la costa, estrangers i de la resta de l'Estat". Forján ha apuntat que enguany s'han previst diverses inversions que han de servir per "augmentar el comfort" de les visites, i fer que d'aquesta manera "es quedin més estona al centre comercial". També hi haurà "nous espais, nova estètica i millores en la senyalística de diversos zones de l'equipament". Els espais lúdics, ha exposat finalment, s'han concebut per complementar l'oferta de restauració de la planta superior del recinte. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics