Sumar esforços i estratègies de promoció turística és l'objectiu del conveni Corner, que ahir van signar 24 ens públics i privats de la Costa Daurada i que permet coordinar i agilitzar la participació conjunta en les fires nacionals i internacionals que se celebrin al llarg de l'any. L'acord, que enguany arriba a la 14a edició, està impulsat per la Diputació de Tarragona i l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat.
Les accions a desenvolupar en el marc d'aquest conveni disposen d'un pressupost conjunt de 237.000 euros, el 57% dels quals es destinaran a actuacions de comunicació i màrqueting i, la resta, a la participació en fires. Fitur, que se celebrarà del 18 al 22 de gener a Madrid, serà la primera, però també es preveu l'assistència a les fires ITB (Berlín, Alemanya), WTM (Londres, el Regne Unit), MITT (Moscou, Rússia), Navartur (Pamplona) i B-Travel (Barcelona), entre d'altres.
La Costa Daurada dedicarà enguany una especial atenció a la promoció de la cultura, el patrimoni i la gastronomia, a més d'ampliar les ofertes de cicloturisme i golf.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics