L’executiu reusenc ha manifestat que un cop es facin públiques les conclusions, l’Ajuntament de Reus, la Cambra de Comerç i les associacions de comerciants podran analitzar-les a fons i actuar per coordinar la futura implantació del centre comercial Metrovacesa amb el teixit comercial reusenc. L'executiu ha destacat el paper de la Cambra de Comerç de Reus i de les associacions de comerciants en l’impuls de la ciutat "com a referència comercial" de la seva àrea d’influència i que "el que cal ara és treballar conjuntament amb serenor i sense fer gaire soroll".
L'estudi fixa en un 40% la reducció de les vendes de les botigues de Reus, un cop instal·lat Metrovacesa. El document ha suscitat tot tipus de reaccions. Entre d'altres, la regidora de Promoció Econòmica de la ciutat, Alícia Alegret, va assegurar a Ràdio Reus que l'estudi no serveix per res i va afirmar que els havien "pres el pèl". Després d'aquest estirabot, la Cambra de Comerç de Reus va emetre un comunicat on demanava "una manera de fer serena i mesurada" i "una anàlisi més assossegada", en al·lusió a Alegret.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics