Pau Salvadó, representant dels establiments del Pallol, creu "molt oportú" formar part d'aquesta associació perquè "complementarà la important oferta de la ciutat de manera positiva". Salvadó ha manifestat que el Pallol ja té la seva pròpia marca però amb aquest tràmit "es pretén sumar esforços".
Segons el president del Tomb de Reus, "la petita col·laboració dels establiments ens portarà un gran resultat". Per aquest motiu, està satisfet perquè l'eslògan inicial 'L'art de comprar passejant' "s'ha convertit en 'L'art d'anar a dinar passejant', 'L'art de fer una copa passejant'", entre d'altres, ja que "estem consolidant un centre més atractiu que mai".
Actualment, el Tomb de Reus compta amb prop de 280 socis i ara vol apostar per ser zona d'excel·lència, cosa que s'aconsegueix quan hi ha la màxima integració de les diferents activitats econòmiques, "des de la botiga de roba, el restaurant, fins a la gestoria i la consulta del dentista", ha conclòs Pallejà.
Per altra banda, la Cambra de Comerç de Reus va acollir dimarts la signatura del conveni de col·laboració de quinze entitats que s'ha adherit a l'organització del Premis Gaudí Gresol, una convocatòria impulsada per la Fundació Gresol, amb el suport de la Cambra de Comerç de Reus.
Enguany l'acte d'atorgament d'aquests premis es farà el 3 de juny a les instal·lacions de Fira de Reus. Entre els guardonats confirmats hi ha Jaume Arias en periodisme, Miquel Calçada en televisió, Eduard Punset en ciencia, Jaume Gil Aluja en economia, Santi Santamaría en gastronomia, Antoni Brofau en lideratge empresarial, Ainhoa Arteta en música i Jordi Bonet Argmengol en arquitectura.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics