Aquesta setmana el programa de TV3 Divendres farà estada a la Vila Vermella. Dilluns 16, dimarts 17 i dimecres 18 es faran connexions en directe des de Prades. A continuació hi ha un petit resum dels temes que s'hi tractaran cada dia.
Dilluns 16
Es farà la taula del dilluns amb Sebastià Serrano, Núria Ferré, Pere Escobar, Carles Capdevila, Tian Riba, i amb la presència especial de Jaume Sobrequés, director del simposi Espanya contra Catalunya. Paraules en ruta: en Màrius Serra explica com parlen a Prades. L'a-b-c de Prades: repasss quins són els símbols imprescindibles que defineixen el poble de Prades, com ara la font renaixentista, el Nen de Prades o la Pedra Vermella, entre d'altres.
Dimarts 17
Es tractarà l'actualitat del dia amb Marina Llansana, Antonio Franco, Salvador Cardús i Pere Mas. Es farà una repassada a la gastronomia nadalenca incidint en la tradició (amb Jan Grau), la nutrició (amb la doctora Folch) i la preparació dels plats (Pep Nogué). A més, una coral de Prades interpretarà una nadala.
Dimecres 18
Repàs de l'actualitat amb Manel Cuyàs, Sílvia Soler, Rafel Nadal, Vicent Sanchis i Tian Riba. El sabies que... anirà de la mel, un producte important a la gastronomia de Prades. Es descobriran els diferents tipus de mel de la zona i es coneixeran totes les curiositats al voltant d'aquest producte.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics