La campanya pretén, fins l'11 de setembre, explicar que s'ha fet des de l'any 2003 a Catalunya i a les comarques tarragonines. Al Camp de Tarragona les tanques explicatives es col·locaran en carreteres i autobusos urbans.
Xavier Sabaté creu que "estem en disposició per ser la segona àrea metropolitana de Catalunya i un motor econòmic potent del nostre país". Segons el primer secretari, "el Camp de Tarragona és un territori en el que la innovació i la recerca i el desenvolupament de l'activitat logística tenen el paper protagonista i aportarà nous llocs de treball".
Sabaté també ha posat l'accent en la llei de barris que ha tingut una inversió de més de 50 milions d'euros al Camp de Tarragona.
Per la seva banda, Marina Geli ha afirmat que durant aquests darrers set anys "ha augmentat el nombre de places públiques de llars d'infants, les ajudes a les famílies, el nombre de Mossos d'Esquadra i el nombre de mestres a Catalunya".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics