Diumenge, 09 de Març de 2025

Estrena del documental 'Mirades interculturals', a l'Espai Jove Kesse de Tarragona

27 de Novembre de 2012, per Redacció
  • Un fotograma del documental

     

Els periodistes tarragonins Ane Pujol i Oriol Montesó presenten aquest divendres 30 de novembre, a les 6 de la tarda, a l'Espai Jove Kesse de Tarragona, el documental 'Mirades interculturals', que vol reflectir les relacions existents entre els joves de la ciutat, en el marc de la diversitat cultural provocada pels corrents migratoris. El treball és una mirada optimista cap al futur, al reconèixer que les generacions que ens agafaran el relleu estan més lliures de prejudicis que no pas nosaltres o els nostres pares.

Més d'una dotzena de joves tarragonins han passat per davant de les càmeres per explicar, no només les seves experiències, sinó també les seves reflexions al voltant del fet migratori. En un moment on el debat al voltant de les fronteres està més latent que mai, 'Mirades interculturals' mostra que els sentiments no tenen bandera.

L'entrada per veure el documental és gratuïta. El mateix divendres a la tarda, alguns dels joves del documental participaran en la taula rodona 'Sóc d'aquí, sóc d'allà', organitzada per la Fundació Casal Amic. En ella, els participants explicaran amb profunditat la seva experiència i respondran les qüestions que se'ls plantegin.

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics