ESTEM PERDEN EL TEMPS?
Perque tot aquest esforts qu´es molt, no el ussem per mirar com podem donar feine a la nostre gent i sortir d´aqueste crisi. I DESPRES HI HA FEREM EL QUE CALGUI FER i si us plau no perdem mes temps
Un bon nombre de reusencs i de gent del Baix Camp han estat presents, aquest dijous a la tarda, a la multitudinària V de Barcelona, que ha omplert la Diagonal i la Gran Via de les Corts Catalanes. Distribuïts en els trams 43, 44 i 45, han portat estelades, banderes de la capital del Baix Camp, samarretes amb el lema 'Ara és l'hora', molta il·lusió, ganes de democràcia i poder votar a la consulta del proper 9 de novembre. Algunes poblacions, com Riudoms, duien samarretes amb el nom de la població i també s'hi feren presents grups de gralles amb tabals.
Des de Reus, van sortir cinquanta-quatre autobusos cap al migdia, situats a l'avinguda de Riudoms, després dels actes reivindicatius del matí, al Baluard i el Mercadal. La tornada es va produir cap a les 10 a la nit. Us deixem amb imatges de la V de Barcelona, amb ulls de Reus.
ESTEM PERDEN EL TEMPS?
Perque tot aquest esforts qu´es molt, no el ussem per mirar com podem donar feine a la nostre gent i sortir d´aqueste crisi. I DESPRES HI HA FEREM EL QUE CALGUI FER i si us plau no perdem mes temps
Que s'acabi ja,
A Barcelona 1.800.000 a Tarragona 3.200 o sigui 1.803.200 val, d’acord, aquests éreu ahir els “mobilitzats” infants inclosos . A Catalunya hi vivim, segons estadística de la Generalitat no menys de 7.513.000 persones. Que deixin de perdre el temps, i que el Sr. Mas faci el que legalment ell pot fer i ningú prohibir. Que convoqui eleccions autonòmiques , que tothom es presenti clarament dient si vol la separació o no. Si un 50.01 % dels electors d’una votació seriosa i legal es posiciona al costat dels partits o coalicions que volen la independència, llavors els guanyadors que obrin amb conseqüència i el perdedors a callar, a aguantar-se, o a tocar el dos. Es així de senzill, però que no és jugui mes amb ambigüitats com el “dret a decidir” per amagar el que demanaven ahir els de l’aplec de BCN: Independència.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics