Divendres, 23 d'Agost de 2024

Felip Puig lamenta que Reus hagi perdut passatgers per l'augment de companyies de baix cost a Barcelona

29 d'Octubre de 2015, per ACN/ Redacció
  • Imatge de la terminal T-2 de l'Aeroport de Barcelona

    Cedida

"A Espanya, no només amb el tema aeroportuari, també amb l'energia i les telecomunicacions, es gestiona encara amb una visió preconstitucional, d'intervenció i d'afavorir nomes els grans grups estatals i poderosos", ha manifestat Puig. "I el gran grup en aquest cas és Aena", ha afegit en relació amb la política aeroportuària.

Puig ha lamentat que la política centralitzadora de l'Estat està posant pals a les rodes a l'obertura de nous slots a Barcelona. A tall d'exemple, ha assegurat que l'aerolínia Singapore Airlines s'ha trobat amb problemes i retards de dos anys alhora d'obtenir el permís per augmentar la freqüència del vol directe Barcelona-Sao Paolo.

Per la seva part, el secretari d'Empresa, Pere Torres, ha posat de manifest que noves rutes que puguin representar una competència amb Barajas -sobretot enllaços amb l'Amèrica Llatina- es troben amb obstacles quan demanen els permisos. "És evident que hi ha preferència per Barajas", ha afegit Torres.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics