Dimecres, 17 de Juliol de 2024

L'estudi d'internalització del servei del 112 surt 'favorable'

Des d'Interior i CAT112 consideren que la internalització 'pot ser' el nou model de gestió del servei d'atenció de les trucades del telèfon d'emergències 112

  • Edifici del 112 a Reus

    Reusdigital.cat

La setmana anterior a les eleccions del 12-M, la secretària general del departament d'Interior, Tamara Garcia i de la Calle, i la directora general del CAT112, Irene Fornós, es van reunir amb el comitè d'empresa del 112 per fer seguiment de la vaga que manté la plantilla per assolir millores laborals i la internalització del servei. Tal com apunta el representant de la CGT al centre 112 de Reus, Martí Vallvé, els hi van dir que l'estudi de viabilitat de la internalització havia sortit "favorable". Actualment, l'empresa concessionària del servei és Serveo/Ferrovial.

Segons fonts oficials, després de mesos analitzant la proposta que reclama la plantilla de treballadors i treballadores, des d'Interior i CAT112 consideren que la internalització "pot ser" el nou model de gestió del servei d'atenció de les trucades del telèfon d'emergències 112 i es mostren amb la "voluntat" de fer-ho possible.

El representant sindical explica: "Ens van dir que l'estudi havia sortit favorable, però que no el tenien acabat perquè estava obert amb tres propostes diferents segons els pressupostos que poguessin tenir".

A hores d'ara, fins que no es constitueixi el nou Govern de la Generalitat de Catalunya, i es presentin -i aprovin- els pressupostos generals, tot queda en una voluntat política que s'hauria d'acabar materialitzant.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges