És un poble virtual, però les seves associacions i entitats (més de dos milers, a la xarxa, entre perfils a Twitter i altres) han fet sentir la seva veu a través d'un comunicat per denunciar "l'aparició d'alguns espais" on s'anunciava la venda de productes de marxandatge de la vila, donada a conèixer a partir d'un informe de la Guàrdia Civil centrat en el referèndum d'independència.
"Volem expressar el nostre desacord", han exposat les plataformes, pel fet que tercers "treguin rèdit personal" de la venda de segons quins productes. És per aquesta raó que s'han decidit a col·laborar amb "diferents grups sense ànim de lucre" per oferir "una alternativa coherent a l'esperit del poble". Al text, les entitats han anunciat acords amb estampacions.com i la reusenca productesdelaterra.cat, tot col·laborant-hi en la confecció de dissenys i aportant-hi idees.
Els beneficis de la venda del marxandatge del poble es destinarà a la caixes de resistència de la CUP/Alerta Solidària, la de l'ANC i Òmnium o per l'associació FADAM, que lluita contra el càncer infantil. De fet, seran els clients qui decidiran a qui volen destinar-los amb un sol clic.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics