Dimarts, 16 d'Abril de 2024

La Ruta del Vermut de Reus incrementa l’interès de la premsa gastronòmica

Les accions de l'Agència Reus Promoció han permès atendre un total de 232 professionals

30 de Gener de 2019, per Redacció
  • Una televisió russa, a l'Institut Pere Mata

    Cedida

La possibilitat d’oferir visites, tastos i rutes al voltant del Vermut de Reus ha obert les portes a què la ciutat s’inclogui a les visites de 'press trips' especialitzats en interessos gastronòmics. L'Agència Reus Promoció ha realitzat al llarg de l'any 2018 un total de 20 viatges de premsa i 13 viatges de familiarització per a touroperadors i agents de viatges d’11 països perquè coneguin els principals atractius turístics de la ciutat. Aquestes accions han permès atendre un total de 232 professionals, 70 dedicats a la comunicació de viatges (periodistes, bloguers i prescriptors especialitzats en informació de turisme, cultura, enogastronomia i tendències) i 162 representants d’agències de viatge i touroperadors.

La majoria de visites s'han vehiculat d'acord amb el Patronat de Turisme de la Costa Daurada, l'Agència Catalana de Turisme, la Taula de Creuers del Port de Tarragona i la Taula de l’Aeroport de Reus. A finals del passat mes de novembre es va tancar la programació de visites de familiarització programades a Reus, que van tenir com a reclams principals de visita a la ciutat el patrimoni modernista, la figura de Gaudí, les compres i l'oferta gastronòmica de la ciutat de Reus. En aquest sentit, els mitjans participants en aquestes visites de familiarització a la ciutat han pogut descobrir principalment el Gaudí Centre, la Ruta del Modernisme, la Ruta del Vermut i l'oferta de shopping i gastronomia de Reus.

Pel que fa a les visites que es van organitzar per a mitjans de comunicació i bloguers, la procedència dels professionals que han participat en aquestes estades a la ciutat ha estat molt diversa. Cinc accions anaven dirigides al mercat espanyol, tres a l’italià, tres al francès, tres al britànic, tres al rus, dues a l’alemany i una al portuguès. Un dels aspectes remarcables és que el perfil dels periodistes que han visitat la ciutat durant el 2018 ha canviat perquè Reus s’ha incorporat a les vistes lligades amb rutes i ciutats amb interès gastronòmic.

Finalment, pel que fa als viatges de familiarització per a turoperadors, al llarg del 2018 s'han realitzat 13 visites a la ciutat: quatre per a turoperadors britànics, dos per a alemanys, dos per a agències espanyoles, un per a agents italians, un per a agències de Polònia, un per a agents d’Estònia, un per a agents irlandesos i un per agències premium d'Estats Units. En total, van participar en aquestes accions 162 professionals d'agències de viatges i turoperació.

Les dades d’aquest 2018 s’han consolidat respecte el 2017, quan hi va haver un total de 23 viatges de premsa i 12 de familiarització per a professionals del turisme d’una dotzena de països. En concret es van atendre un total de 74 periodistes, bloggers i prescriptors i més de 250 professionals d’agències, turoperadors i personal d’atenció als visitants.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics