Dimarts, 15 d'Octubre de 2024

Cambrils impulsa una campanya per potenciar les compres al comerç local

Aquesta tardor i fins Nadal, el Departament de Promoció Econòmica posa en marxa un seguit d'accions amb el lema 'CxCxCx Compra al Comerç de Cambrils'

15 d'Octubre de 2024, per Reusdigital.cat
  • Imatge de la presentació de la campanya

    Cedida

Cambrils ha posat en marxa aquesta tardor una campanya comercial per augmentar la competitivitat del sector i afavorir les compres al comerç del municipi. Les quatre accions previstes per complir els dos objectius es portaran a terme aquesta tardor, sota el lema 'CxCxCx Compra al Comerç de Cambrils'. Amb relació als objectius del Pla d'Acció Municipal, els resultats d'aquestes accions també serviran per detectar en quin nivell competitiu es troba el comerç i els serveis del municipi i poder elaborar Pla Local de Comerç Urbà l'any 2025, realista i aplicable.

Amb l'objectiu de reforçar la professionalitat i qualitat del sector comercials i de serveis del municipi, s'han previst l'elaboració d'una diagnosi per conèixer el grau de digitalització dels establiments de cambrils i sessions formatives de digitalització per comerços i restaurants. La diagnosi començarà aquesta setmana amb enquestes presencials als comerciants, a través de l'encàrrec fet a la consultoria Focalizza. Amb les dades obtingudes, la consultoria realitzarà una radiografia del nivell de posicionament en què es troba el sector comercial local i proposarà un llistat d'accions per situar-se de manera competitiva en l'entorn i en els hàbits actuals dels consumidors.

També des d'aquest dilluns s'estan repartint a comerços i restaurants els díptics informatius de les sessions formatives de digitalització que començaran el proper 21 d'octubre. Durant quatre setmanes, la consultora Premium Marketing impartirà cinc mòduls sobre gestió empresarial en un context digital, millora de la presència digital, creació de continguts digitals, comunicació i màrqueting en línia, i comercialització i venda per internet. Aquestes sessions són gratuïtes i es duran a terme presencialment a la Torre del Llimó del 21 d'octubre fins al 21 de novembre, de 3 a dos quarts de 5 de la tarda pels comerços i de dos quarts de 6 de la tarda a dos quarts de 9 del vespre pels restaurants. 

L'objectiu d'aquestes sessions és capacitar el sector hostaler i comercial amb eines tecnològiques per millorar la visibilitat dels petits comerços i augmentar les vendes, millorar l'experiència del client, optimitzar la gestió de l'inventari, i adaptar-se als canvis del mercat.

 

Fidelització de la clientela

 

Pel que fa al segon objectiu, que consisteix a augmentar la fidelització de la clientela del municipi, l'Ajuntament aposta per continuar promocionant la marca 'Estimo a Cambrils, compro a Cambrils'. Per una banda, s'han confeccionat 2.500 tote bags reutilitzables de cotó orgànic i de comerç just, que els comerços aniran distribuint durant la campanya comercial de Nadal, promocionant el valor de la sostenibilitat.

Per altra banda, a meitats de novembre arrancarà la campanya comercial de Nadal, protagonitzada enguany pels botiguers i botigueres dels diferents barris comercials del municipi. A través de concursos, sortejos i moltes sorpreses, es vol aconseguir retenir la despesa dels consumidors als comerços locals.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges