L'empresa Ership ha sumat una nova grua a les seves instal·lacions del Port de Tarrragona. Es tracta de la setena màquina d'aquest tipus que té l'empresa a les seves instal·lacions portuàries. Les grues es troben distribuïdes entre els molls de Castella, on en té dues, i el moll d'Aragó, on en té cinc.
Aquesta nova grua ha estat construïda aquest mateix any i compta amb dos motors dièsel de 625 KWque són capaços de moure 100 tones sota el ganxo a 24 metres i 50 tones amb cullera a 32 metres. Gràcies a la seva versatilitat aquesta nova màquina pot manipular tant sòlids a dojo (agroalimentari, minerals) com càrrega general. Aquest model adquirit per Ership té una longitud de 18,5 metres, 10,5 metres d'ample i 67 d'alçada. La superfície de la zona de suport ocupa 36 m², mentre que el pes, amb els mecanismes de rotació instal·lats, és 440 tones.
La incorporació d'aquesta nova màquina forma art de l'objectiu d'Ership d'actualització dels recursos materials i la millora dels serveis. La nova grua substitueix la que fa pocs dies es va embarcar al moll d'Aragó amb destinació a un altre port mediterrani.
L'operativa es va realitzar amb les embarcacions Piemonte, remolcador encarregat en portar la grua, i la pontona Golia, plataforma on va ser carregada. La grua substituïda és l'HMK 300 EG, una màquina automòbil capaç d'operar tota mena de mercaderia gràcies a la seva adaptació dels mecanismes d'elevació, càrrega general, mercaderia a dojo o contenidors.
Aquesta nova grua ha estat construïda aquest mateix any i compta amb dos motors dièsel de 625 KWque són capaços de moure 100 tones sota el ganxo a 24 metres i 50 tones amb cullera a 32 metres. Gràcies a la seva versatilitat aquesta nova màquina pot manipular tant sòlids a dojo (agroalimentari, minerals) com càrrega general. Aquest model adquirit per Ership té una longitud de 18,5 metres, 10,5 metres d'ample i 67 d'alçada. La superfície de la zona de suport ocupa 36 m², mentre que el pes, amb els mecanismes de rotació instal·lats, és 440 tones.
Actualització i millora del servei
La incorporació d'aquesta nova màquina forma art de l'objectiu d'Ership d'actualització dels recursos materials i la millora dels serveis. La nova grua substitueix la que fa pocs dies es va embarcar al moll d'Aragó amb destinació a un altre port mediterrani.
L'operativa es va realitzar amb les embarcacions Piemonte, remolcador encarregat en portar la grua, i la pontona Golia, plataforma on va ser carregada. La grua substituïda és l'HMK 300 EG, una màquina automòbil capaç d'operar tota mena de mercaderia gràcies a la seva adaptació dels mecanismes d'elevació, càrrega general, mercaderia a dojo o contenidors.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics