Dimarts, 13 d'Agost de 2024

L’Ajuntament es reuneix amb entitats bancàries per impulsar mesures d'atenció a la gent gran

14 de Març de 2022, per Reusdigital.cat
  • Reunió de l'alcalde

    Cedida

L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, ha presidit aquest dilluns una reunió amb representants d’entitats financeres amb oficina a Reus per traslladar-los el compromís municipal de defensa de la inclusió financera i bancària de la gent gran a Reus. La reunió també ha comptat amb la presència de la vicealcaldessa, Noemí Llauradó; la regidora d’Hisenda, Mariluz Caballero; i el regidor d’Empresa i Ocupació, Carles Prats, així com de representants de Cajamar, Bankinter, Santander, Caixabank, Ibercaja, BBVA i Banc Sabadell.

Durant la trobada, que ha tingut lloc al palau municipal, els representants del govern de Reus han reclamat mesures que permetin especialment a la gent gran disposar de serveis bancaris adaptats a les seves necessitats. S’ha demanat l’adaptació horària de l’atenció al públic de les oficines, el manteniment de caixers automàtics i que es garanteixi la cobertura a aquelles zones de la ciutat més allunyades del centre i que no disposen de serveis bancaris. Per la seva part, els representants de les entitats, entenent la complexitat de la situació, han mostrat en tot moment bona predisposició i plena voluntat de col·laborar per trobar-hi solucions, entre elles l'àmplia horària que ja estan implementant.

Els representants del govern de Reus també s’han compromès a que l’ajuntament estudiarà l’impuls d’accions de formació i informació complementàries a les que ja fan les entitats financeres, adreçades a la gent gran.

La reunió, fruit de l’acord del Ple de l’Ajuntament del passat 18 de gener, ha servit per recordar a les entitats bancàries la necessitat de complir al protocol presentat per les pròpies entitats el passat 21 de febrer, i que inclou un decàleg de mesures per garantir l’atenció de les persones grans.
 
Representants de l’Ajuntament i de les entitats s’han citat a properes reunions per fer seguiment de l’evolució dels serveis a la ciutat.
 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (1)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

Joan Anton Carricondo Oyonate  16 de Març de 2022

Poden fer el que vulguin

Com a entitats privades, si aquells que diuen manar, no fan res per aturar el desgavell, tot i ser qui aporten uns serveis que es diuen bàsics, no es pot fer res. Cal posar-se les piles i fer quelcom pels ciutadans.

Reportatges