Les obres de construcció del carril bici que resoldran la connexió nord-sud de la ciutat ja han començat. Es tracta del tram que enllaçarà l'estació de trens, al passeig de Mata, amb l'estació d'autobusos, el campus de la URV, l'Hospital i la futura estació de trens de Bellissens.
Aquesta connexió es farà amb dos eixos: un a través dels passejos i l'avinguda de la Salle; i l'altre a través del carrer Ample, el tomb de ravals, l’avinguda del Carrilet i el carrer de Rocamora. Es preveu tant la construcció de trams nous com actuacions menors per millorar la seguretat i garantir la continuïtat de trams ja existents.
Per una banda es revisaran els carrils bici compartits en calçada, que se situen al passeig de Prim, el carrer de Misericòrdia, l'acinguda del Carrilet i els ravals de Martí Folguera i de Jesús, entre d'altres trams. D'altra banda, també s'implementaran nous carrils segregats ens calçada, com a la plaça de la Pastoreta, l'avinguda de la Salle, l'avinguda de Sant Bernat Calbó i l'avinguda de Bellisens, com a alguns exemples.
Entre els treballs previstos dins el projecte hi ha l’enderroc i moviments de terra, la pavimentació i adequació de guals, l’ampliació o rehabilitació de voreres, l’habilitació de marques vials, l’habilitació de la senyalització vertical i l’abalisament. El projecte està finançat per la Unió Europea amb els Fons Next Generation i compta amb un pressupost de 184.136,87 euros (IVA inclós), que s'ha adjudicat a l’empresa Transmaber SL.
Es revisaran els carrils bici existents i se'n crearan de nous
Aquesta connexió es farà amb dos eixos: un a través dels passejos i l'avinguda de la Salle; i l'altre a través del carrer Ample, el tomb de ravals, l’avinguda del Carrilet i el carrer de Rocamora. Es preveu tant la construcció de trams nous com actuacions menors per millorar la seguretat i garantir la continuïtat de trams ja existents.
Per una banda es revisaran els carrils bici compartits en calçada, que se situen al passeig de Prim, el carrer de Misericòrdia, l'acinguda del Carrilet i els ravals de Martí Folguera i de Jesús, entre d'altres trams. D'altra banda, també s'implementaran nous carrils segregats ens calçada, com a la plaça de la Pastoreta, l'avinguda de la Salle, l'avinguda de Sant Bernat Calbó i l'avinguda de Bellisens, com a alguns exemples.
Entre els treballs previstos dins el projecte hi ha l’enderroc i moviments de terra, la pavimentació i adequació de guals, l’ampliació o rehabilitació de voreres, l’habilitació de marques vials, l’habilitació de la senyalització vertical i l’abalisament. El projecte està finançat per la Unió Europea amb els Fons Next Generation i compta amb un pressupost de 184.136,87 euros (IVA inclós), que s'ha adjudicat a l’empresa Transmaber SL.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics