Més de quatre-centes racions de fideuada servides en menys d'una hora. Aquest ha estat el balanç gastronòmic de l'inici del 40è aniversari del Mercat del Carrilet que s'ha realitzat aquest dissabte a la popular instal·lació comercial. Una munió de clientes i clients s'han encarregat de donar el tret de sortida a la celebració que ha comptat amb uns convidats d'excepció, els nanos de Reus, que s'han sumat a la celebració acompanyats, també, dels gegants del Carrilet, l'Esteve i la Cinta. L'activitat ha tingut el suport de les vui associacions de veïns del sud de la ciutat i de la mateixa Federació de Veïns de Reus.
L'èxit de la iniciativa ha servit, alhora, per visualitzar la nova campanya de promoció del mercat amb l'eslògan ‘Seguim’ que posa de manifest la continuïtat del Mercat del Carrilet on els protagonistes són tots els paradistes i treballadors de la instal·lació comercial reforçant el seu compromís de servei i la voluntat de continuïtat.
L'alcaldessa de la ciutat, Sandra Guaita, ha destacat l'impacte de la campanya i l'èxit de la festa "com una evidència de la necessitat de mantenir i reforçar el mercat. Avui hem vist com les veïnes i els veïns han participat de manera entusiasta de la celebració, demostrant com també són partícips de la voluntat expressada pel govern municipal de mantenir-lo en la seva ubicació actual. Ha quedat clar, per tant, que la ciutadania s'estima aquest mercat i vol veure'l créixer en aquest indret".
La festa ha tingut la seva vocació solidària, ja que els participants han pogut fer les seves aportacions a la càtedra de Dolor Infantil URV-Fundación Grünenthal. La setmana del 17 d'octubre, coincidint amb el Dia Internacional contra el Dolor infantil, es donarà a conèixer la recaptació definitiva en un acte que es realitzarà al mateix mercat.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics