El Tomb de Reus ha presentat la campanya de Nadal que girarà al voltant dels conceptes de sostenibilitat, solidaritat i il·lusió, a través de regals i sorpreses per als clients.
L'associació comercial ha repartit avets naturals en diferents establiments associats, per guarnir les portes d'entrada i els carrers. Tots els avets estaran guarnits amb els mateixos motius, els quals s'han cuidat que siguin de materials sostenibles i han d'estar elaborats manualment per membres de la junta i repartits per l'empresa Reus Compra Responsable amb vehicles de mobilitat sostenible.
Aquests avets i els cartells amb la imatge de la campanya seran els protagonistes dels concursos que s'organitzaran al canal d'Instagram entre els clients dels establiments d'El Tomb de Reus, i per participar caldrà que s'interactuï amb ells.
Els premis que se sortejaran seran tota mena de productes i d'experiències per gaudir-les a la ciutat o a les comarques veïnes.
Un cop passades les festes de Nadal, els avets seran replantats pels socis d'El Tomb de Reus en una activitat conjunta que s'organitzarà per aquest motiu en un espai adient perquè puguin continuar vius en el seu hàbitat natural.
El Tomb de Reus destinarà una part del pressupost de la campanya de Nadal a alguna causa solidària de la ciutat.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics