El primer nadó nascut a Catalunya aquest 2015 es diu Noèlia i ha tret el cap quan passaven 32 segons de la mitjanit a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa. La nena pesa 2,765 quilos i ha nascut per cesària.Tant la petita com la seva mare "es troben perfectament", segons ha informat aquest dijous al matí el Departament de Salut. El conseller Boi Ruiz visitarà cap a les dotze del migdia la primera catalana del 2015.
Mohamed és el nom del primer nadó que ha nascut a la demarcació de Barcelona aquest any. És un nen d'origen pakistanès que ha sortit quan passaven cinquanta minuts de les dotze de la nit a l'Hospital Clínic-Maternitat de Barcelona. Pesa 3,10 quilos i ha nascut de part natural. El primer nounat de les comarques de Girona ha estat l'Alba, que ha nascut a l'Hospital Trueta de Girona. La nena ha pesat 2,880 quilos i ha nascut per cesària a les 3.36 hores.
Unes hores més tard, a les 9.40 hores d'aquest dijous al matí ha nascut el primer nadó de la demarcació de Lleida. És una nena, es diu Tilda i ha pesat 3,620 quilos. La petita ha nascut de part natural i, segons han explicat els metges, s'ha fet sense complicacions.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics