Dijous, 28 de Març de 2024

FA Broker, la consolidació del lideratge en el sector de les assegurances

07 d'Abril de 2015, per Redacció
  • Jordi Ferré (esquerra) i Kiko Solà, responsables de Corredoria d'Assegurances de Tarragona Ferré i Associats, SA

    Cedida

El 2014 ha estat un any important per a vosaltres. Quin balanç en feu?

El balanç del 2014 és força positiu tenint en compte la realitat socioeconòmica dels últims anys. El 2008 i 2009 van ser exercicis complexes perquè vàrem retrocedir una mica, però al 2010 i al 2011, després d’un treball intens per part nostra, es va recuperar allò perdut. I els tres anys següents, del 2012 al 2014, han estat ja anys de creixement i d’evolució empresarial.

El 2014 és un bon any per a la consolidació en el creixement empresarial i també perquè es presenta un nou espai web...

Sí, el vam presentar al desembre de 2014. Allí va néixer el núvol de les teves assegurances fabroker.eu i la veritat és que tenim el mateix entusiasme que el dia de la presentació. Vàrem fer una previsió de tenir un nombre de visites important, deu mil, als set o vuit mesos de funcionament de la web i, he de dir molt content, que en els tres primers mesos ja l’hem superada. Cal agrair a tota la gent que hi entra fent un clic, el seu interès i la seva predisposició a conèixer-nos.

Tenim clar, i ho veiem així, que des de la web podem prestar serveis i oferir productes concrets per a tot el mercat, provincial, català i, perquè no, estatal. Això ens fa estar molt contents.

Un dels vostres objectius és aconseguir que aquesta web es converteixi en un referent al mercat assegurador.  A més, amplieu el vostre espectre potencial de clients perquè als qui ja us coneixen per altres vies, hi sumeu ara aquell perfil de població que confia plenament en la consulta i compra per Internet.  És així?

Un dels motius que ens ha portat a fer aquesta evolució a través de la pàgina web és el fet que nosaltres som empresa de referència del mercat assegurador provincial per aquella franja d’edat que frega la cinquantena. Això ens va fer pensar en la necessitat d’oferir els nostres serveis i productes a una massa molt més jove, aquells clients que tenen 25 anys menys que nosaltres i que seran el motor econòmic de la societat els pròxims anys. La web és una forma ràpida, senzilla i directa d’arribar als fills dels nostres clients.

El llançament de la web s’ha fet amb calma i amb seguretat. Primer s’ha fet en català i ara es farà en castellà per acabar abastant molt més mercat, oi?

Teníem clar que havíem de posar en marxa el nostre núvol en català, perquè és la nostra primera llengua, però ja vam preveure que, en dos o tres mesos, fos un espai multilingüe.

Mentre impulseu l’ampliació de la web, penseu en nous serveis i nous productes. Ara esteu treballant en un nou producte per al sector de l’automoció...

Correcte. La nostra trajectòria empresarial sempre ha estat vinculada al món de les concessions d’automòbil. Tradicionalment, treballem en alguna concessió i ara treballarem en aquest servei per poder ampliar aquesta línia de manera que les concessions puguin tancar més el cercle en el servei als seus clients. Es tracta d’integrar en un únic servei al client de l’automoció i de l’assegurança, aportant evolució als serveis que ofereix el concessionari al seu client.

L’any 2012 vareu obrir oficina als barris de Ponent i al 2013 l’aposta va ser el nou local de Sant Pere i Sant Pau. Esteu contents d’aquestes oficines?

Sí, molt. Quan obres aquestes oficines, les obres marcant-te unes xifres de penetració en el mercat i en el desenvolupament de serveis. Posant-hi esforç, ganes, recursos i les persones adients, aconsegueixes assolir un sostre de venda d’assegurances el suficientment atractiu per consolidar l’oficina. Nosaltres estem molts contents dels nostres clients en aquestes oficines i ells ho estan amb nosaltres. Hem vist que molts clients, que fa anys que ho són però que contactaven amb nosaltres per telèfon, ara passen per les nostres oficines. Això ens agrada perquè volem donar sempre un tracte personal i proper.

Per acabar, esteu pensant en ampliar el vostre radi d’actuació geogràfica in situ, obrint una nova oficina a Reus...

Som conscients que Reus és un mercat potencial d’una ciutat viva i fresca que molta gent visita i on hi viuen moltes persones a qui podem oferir els nostres serveis. La nostra intenció és obrir allí una oficina, en la línia de les que tenim ara a altres llocs, per atendre els clients que ja hi tenim i a tots aquells nous clients que puguem sumar a partir de l’obertura d’aquesta nova seu. No puc dir encara quan obrirem a Reus.... París, Londres... però està clar que serà evolució d’empresa per a nosaltres i evolució de l’oferta i la demanda per totes les reusenques i reusencs que des de el meu poble Constantí (no sóc pela canyes, no soc ganxet) ja m’avanço a saludar.

Aquest article és un publireportatge.

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics