El comerç reusenc mira d'animar les vendes i començar amb bon peu la campanya de Nadal tot sumant-se al 'black friday'. Botigues i grans superfícies apliquen descomptes especials a determinats productes amb l'objectiu de dinamitzar l'activitat ara que arrenca la temporada més intensa al sector. Altres negocis, de fet, han allargat la campanya i han programat iniciatives tipus 'black week', és a dir, al llarg de tota aquesta setmana.
'El black friday' d'enguany, a més, coincideix amb la data escollida des del consistori i les entitats comercials per donar el tret de sortida oficial al Nadal. Serà aquesta tarda, a les 7 i al Mercadal, quan s'encendrà l'arbre i es durà a terme un espectacle que s'ha volgut enllaçar de manera directa amb l'esdeveniment 'Reus, Ciutat de la música 2018'. Val a dir que des de quarts de 7 hi haurà animació itinerant per diversos indrets de la ciutat.
Amb tot, el temps no acompanya, per ara. La fina (però persistent) pluja que cau a la capital del Baix Camp pot fer minvar l'afluència de clients als establiments. Sigui com sigui, per endavant resten setmanes per triar i remenar a la recerca del millor regal per als més estimats.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics