El Mas Pintat ofereix un servei d’atenció telefònica de la psicòloga, la dietista i també de l’especialista sistèmica del centre, per donar suport a totes les famílies que ho vulguin en especial en aquest moment de confinament arran de la Covid-19, segons han fet saber fonts municipals.
Per tal de poder-se acollir al nou servei es pot sol·licitar una consulta al correu electrònic maspintat@reus.cat. A partir d’aquí es respondrà la petició amb una data i una hora en la que l’usuari rebrà una trucada del psicòleg, la dietista o l’especialista sistèmic, en funció de la demanda realitzada.
L’objectiu del Mas Pintat, segons s'ha exposat, és continuar al costat de les famílies especialment en aquests moments nous en què es viuen situacions noves a les llars, tant pel que fa a la interacció entre les famílies, com en les necessitats respecte a la criança i relacions entre pares i els seus fills i filles.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics