Neix Fet al Priorat. Es tracta d’un projecte d’emprenedoria en forma de plataforma en línia que "pretén extendre l’autenticitat de l’elaboració prioratina repartint a domicili els seus productes més característics i donar a conèixer les tradicions de la comarca de primera mà oferint experiències personalitzades", segons han fet constar els seus impulsors. La iniciativa, amb l’emprenedora i empresària falsetana Marta Domènech al capdavant, "sorgeix del desig dels seus fundadors i col·laboradors de fer arribar més enllà de la pròpia comarca els fruits de la terra, la tradició i la gent del Priorat", s'ha assenyalay.
Per "facilitar" la diferenciació dels productes que s'hi poden trobar, s’agrupen en sis categories: vins; olis d’oliva, alimentació, plats cuinats; cosmètica i experiències. Aquesta última, s'ha subratllat, "converteix la plataforma en l’única del seu tipus, inclou activitats que permeten conèixer el territori i la seva producció de primera mà". Segons s'ha apuntat des del Fet al Priorat, s'hi inclou el servei gratuït d’assessorament al client, al qual s’ofereix la possibilitat de confeccionar la seva experiència "ideal i única".
Domènech ha assenyalat que “no hi ha cap altre comerç en línia que ofereixi una selecció tan variada i extensa d’autèntica elaboració prioratina i servei d’agència turística virtual en un mateix espai web.” A més, ha afegit, "realitzar-hi una comanda és molt senzill: el pagament es realitza amb targeta de crèdit, la comanda es rep al cap de dos o tres dies laborables a l’adreça indicada i l’àmbit d’enviament és a qualsevol part del territori estatal, abonant les despeses d’enviament corresponents segons la destinació i el pes del paquet".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics