Després de diverses temporades amb la marca 'Visit Reus', l’Agència de Promoció de Ciutat ha presentat aquest divendres, la seva nova marca turística. Segons ha precisat la regidora del ram, Montserrat Caelles, aquesta sustitueix la fins ara existent i obre la porta a "noves oportunitats". 'Reus, ciutat amb geni' és la nova aposta per atraure visitants a la capital del Baix Camp, compta amb la seva imatge i un parell d'espots (per a televisió i ràdio) de cara a la Setmana Santa. Una temporada, per cert, que el sector "encara amb optimisme i ja amb la vista posada a l'estiu".
Després de l'anàlisi de la situació del context i del mercat turístic, i en el marc de les accions incloses al pla 'Reactivem Reus', s'ha decidit renovar la seva marca de promoció turística, i actualitzar-la. "Després d’un cuidat procés de reflexió, es van establir quins són els atributs de la ciutat com a destinació turística, s’han identificat els seus recursos més destacats i més diferenciadors", ha dit Caelles. Aquests són el Modernisme, la cultura, el patrimoni i les tradicions, el comerç i els serveis, el vermut i les denominacions d’origen de qualitat, i la ubicació geogràfica del terme.
De tota aquesta feina, ha continuat Caelles, neix la marca 'Reus, ciutat amb geni', que se sustenta en conceptes com "singularitat, autenticitat, memorabilitat, integració i globalitat". Per tot plegat, la imatge de la marca, ha argumentat la regidora, "va més enllà d'un logotip o un 'claim' atractius". L'objectiu, en essència, és que el turisme (sigui de proximitat o estranger, quan la situació ho permeti) visqui a Reus "una gran experiència de visita, de la qual se n'emporti un bon record".
Campanya publicitària 'inspiracional'
Com a primera acció de marca, i amb motiu del període de vacances de Setmana Santa, aquest divendres ja ha començat una campanya de comunicació que inclou anuncis a les xarxes socials, i els mitjans. En aquesta etapa, doncs, la campanya va dirigida a públic de proximitat, "que passa les seves vacances a la Costa Daurada i Terres de l’Ebre, així com al mercat de la demarcació Barcelona i Lleida", s'ha apuntat.
L’eina principal de promoció, l'espot, té com a protagonistes a una parella d'escapada a la ciutat de Reus, tot descobrint dels principals atractius turístics de la ciutat, com el patrimoni o el comerç.
És previst que properament es realitzin altres accions de promoció que desplegaran altres imatges de campanya, amb la mateixa parella gaudint de l’oferta turística de la ciutat en diferents àmbits.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics