La 9a edició de la campanya solidària ‘Esmorzars i berenars #AmbCor’, organitzada per Cruz Roja Española i Alcampo, juntament a Oney, Nhood i ACYRE Madrid, ha aconseguit recaptar un total de 1.000 euros als dos establiments que hi han participat a la demarcació de Tarragona. En el conjunt de l’estat, la suma ha arribat als 332.000 euros, import que s’entregarà a la Creu Roja i es farà arribar a les famílies en situació de vulnerabilitat que participen en programes de l’entitat a través de targetes per adquirir aliments.
Enguany ha estat la primera vegada en què no s'ha fet una recollida de productes en espècie, ja que els clients han realitzat donacions d’1, 3, 5, 10 o 20 euros a les caixes dels hipermercats i supermercats Alcampo. També s’han pogut realitzar a través de la seva plataforma de comerç en línia www.alcampo.es. En total s’han sumat a la iniciativa 204 establiments (31 d’ells franquiciats), dos dels quals a la demarcació de Tarragona. Al llarg d'una setmana, entre el 12 i 17 d'abril, 3.100 persones han participat en la campanya com a voluntàries, situant-se als establiments Alcampo per informar als clients sobre la possibilitat de col·laborar.
En total s’han assolit donacions per valor de 216.000 euros, a les que s’hi han sumat 110.000 euros que Alcampo ha lliurat a la Creu Roja i 6.000 euros que han aportat Oney i Nhood (3.000 euros cadascuna). Als hipermercats Alcampo de Reus i de Tortosa s’ha comptat amb la participació de 25 persones voluntàries, de les respectives assemblees locals de la Creu Roja, que han informat sobre com participar en la iniciativa a tots els clients que s’han acostat als establiments.
Un dels objectius de la campanya ‘Esmorzars i berenars #AmbCor” "és treballar en aliança, com assenyala l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible 17 de Nacions Unides, mitjançant la col·laboració pública i privada. A més, es pretén implicar la societat civil per millorar la qualitat de vida dels infants que viuen en situació de vulnerabilitat, contribuint també a la consecució de l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 2, que fa referència a posar fi a la fam, aconseguir la seguretat alimentària i millorar la nutrició", segons s'ha apuntat des de l'entitat.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics