El concert 'L'alegria de la sarsuela - Antologia Còmica' tindrà lloc al Bravium Teatre el proper divendres 19 de juny a dos quarts de 7 del vespre. L'acte emmarcat dins els 'Divendres lírics' tindrà un cost de 10 euros i anirà a càrrec de la soprano Maria del Carme Duran i el tenor Josep Antón González, els quals oferiran peces còmiques de les sarsueles. En són un exemple 'La corte del Faraón', 'El duo de la Africana' i 'Las Leandras', entre d'altres.
Maria del Carme Duran va iniciar els seus estudis musicals al Conservatori Professional de Música de Vila-seca on va obtenir el Títol Professional de Piano sota el mestratge de Cecilio Tieles i el Títol Superior de Cant en el Conservatori Superior de Música de Barcelona amb la soprano Enriqueta Tarrès.
Per la seva banda, Josep Antón González va iniciar els seus estudis de cant al Conservatori de Tarragona i ha interpretat diverses sarsueles com 'Cançó d'amor i de guerra'. També va actuar com a solista en diverses obres d'oratori arreu de Catalunya.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics