En aquesta situació d'excepcionalitat sanitària, i davant de la necessitat d'avançar en la recerca de la Covid-19, el Patronat de la Fundació La Marató de TV3 ha decidit dedicar l'edició d'enguany a la Covid-19. En aquesta epidèmia que està vivint Catalunya, com la resta del món, els mitjans de comunicació de proximitat s'han convertit en un servei essencial donant resposta a les necessitats de la ciutadania, divulgant, informant i sensibilitzant sobre la crisi del coronavirus. En aquesta línia, l'AMIC col·labora fent difusió de la iniciativa que impulsa La Marató i engresca als mitjans associats perquè també comparteixin aquesta acció solidària. Així doncs, compartim un anunci i un baner que podeu incloure en el vostre mitjà de comunicació fins al dia 20 de desembre, data en què finalitzarà la campanya de 'La Marató'.
Amb aquests materials, l'objectiu és apel·lar a la solidaritat dels ciutadans per sumar recursos que permetin avançar en la recerca que millori la qualitat i l'esperança de vida de les persones afectades per aquesta malaltia de gran abast.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics