La programació del festival Les Perles de l'Accents continua aquest cap de setmana a Reus amb una doble cita. Aquest divendres al Teatre Bartrina a partir de dos quarts de 9 del vespre arribarà per primer cop a la ciutat el rap rural de Bewis de la Rosa i dissabte a dos quarts de 9 del vespre, al Teatre Fortuny, Sopa de Cabra presentarà el disc 'Ànima', en un concert que ha penjat el cartell d'entrades exhaurides des de fa dies.
Des del llançament del seu àlbum debut 'Amor más que nunca', Bewis de la Rosa, originària de Villamayor de Santiago, a Cuenca, ha sacsejat les bases de l'escena musical independent amb el seu innovador concepte de Rap Rural. Ara, en plena presentació del seu nou treball, l'EP 'Puchero de Recena', que completa el primer disc, arriba amb tota la seva força i autenticitat aquest divendres 21 de març a les 20:30 h al Teatre Bartrina de Reus.
Una oportunitat per viure en directe un concert ple d'emoció, energia i discurs crític on Bewis desplegarà tot el seu univers musical que barreja rap, hip-hop, llatí i folklore, tot plegat amb unes lletres plenes de significat, compromís social i sensibilitat.
El retorn de Sopa de Cabra a Reus
Després de gairebé cinc anys sense presentar nou disc, Sopa de Cabra torna amb 'Ànima', el seu 17è treball entre discos d'estudi i de directes. En aquest àlbum, el grup surt de la seva zona de confort per treballar cadascuna de les cançons amb un músic diferent. En total són vuit cançons amb la participació de nou col·laboradors: Sidonie, Santi Balmes, Triquell, Beth, Clara Peya, Xarim Aresté, Pol Batlle, Anaïs Vila i Yolanda Sey, i de set productors.
A Reus, després de l'èxit del concert de fa tres anys, el grup liderat per Sopa de Cabra va incloure el seu concert dins la primera edició de Les Perles de l'Accents, que ha penjat el cartell d'entrades exhaurides des de fa setmanes. La gira 'Ànima' només constarà de deu dates, una gira curta i única, on cada concert serà un esdeveniment excepcional.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics