Diumenge, 14 de Juliol de 2024

24 ens turístics de la Costa Daurada promocionaran els seus atractius de forma conjunta

12 de Gener de 2016, per Redacció
  • Foto de família dels 24 representants d'ens turístics públics i privats de la Costa Daurada

    Cedida

Un total de 24 ens turístics públics i privats de la Costa Daurada, la majoria patronats de turisme municipals, promocionaran els seus atractius de manera conjunta i coordinada en fires nacionals, estatals i internacionals que se celebrin al llarg d'aquest any 2016. Així ho estableix l'acord anual (conveni corner) signat aquest dimarts al migdia a la Diputació de Tarragona, institució que juntament amb l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat promou aquesta participació en esdeveniments turístics. Les accions a desenvolupar en el conveni corner compten amb un pressupost conjunt, compartit de manera proporcional entre tots els participants.

En concret, l'acord preveu l'assistència a Fitur (Madrid), Navartur (Pamplona), B-Travel (Barcelona), Igtm (Mallorca), Unibike (Madrid), Itb (Berlín), Vakantiebeurs(Utrecht), Wtm (Londres) i Mitt (Moscou). D'altra banda, també preveu desenvolupar, de manera convencional i en línia, una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de la Costa Daurada, que plasmi els recursos i productes turístics més destacats del territori i els atractius turístics dels municipis que s’adhereixin a l’acció.

Enguany han signat el conveni corner els ajuntaments d'Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Mont-roig del Camp, Reus, Roda de Berà, Salou, Tarragona, Torredembarra, Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, el Vendrell i Vila-seca; els consells comarcals del Baix Camp (Muntanyes Costa Daurada), del Priorat, i de la Conca de Barberà (Ruta del Cister); l'Associació Hotelera Salou-Cambrils-la Pineda, l'Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, l'Associació d'Apartaments Turístics de la Costa Daurada, l'Associació Priorat Enoturisme, l'Associació Costa Daurada Destinació de Golf i Pitch & Putt, l'Estació Nàutica Costa Daurada, Aquopolis Costa Daurada, i PortAventura.

La signatura de l'acord s'ha materialitzat en un acte al palau de la Diputació, i ha anat a càrrec del president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, i representants dels 24 ens participants. Carnicer ha destacat "la importància d'aquesta aposta unitària per la promoció del territori i la gestió eficient  dels recursos". El president del patronat ha ressaltat, igualment, el caire d'aquesta institució "com a espai de trobada i de reflexió per al món del turisme".


Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (1)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

J. A. Carricondo  13 de Gener de 2016

Promocionar el país.

Evidentment la promoció del país: Catalunya, en tots els aspectes comercials, econòmics i polítics és essencial per millorar i fer un estat fort i possible.

Reportatges