Promocionar el país.
Evidentment la promoció del país: Catalunya, en tots els aspectes comercials, econòmics i polítics és essencial per millorar i fer un estat fort i possible.
Un total de 24 ens turístics públics i privats de la Costa Daurada, la majoria patronats de turisme municipals, promocionaran els seus atractius de manera conjunta i coordinada en fires nacionals, estatals i internacionals que se celebrin al llarg d'aquest any 2016. Així ho estableix l'acord anual (conveni corner) signat aquest dimarts al migdia a la Diputació de Tarragona, institució que juntament amb l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat promou aquesta participació en esdeveniments turístics. Les accions a desenvolupar en el conveni corner compten amb un pressupost conjunt, compartit de manera proporcional entre tots els participants.
En concret, l'acord preveu l'assistència a Fitur (Madrid), Navartur (Pamplona), B-Travel (Barcelona), Igtm (Mallorca), Unibike (Madrid), Itb (Berlín), Vakantiebeurs(Utrecht), Wtm (Londres) i Mitt (Moscou). D'altra banda, també preveu desenvolupar, de manera convencional i en línia, una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de la Costa Daurada, que plasmi els recursos i productes turístics més destacats del territori i els atractius turístics dels municipis que s’adhereixin a l’acció.
Enguany han signat el conveni corner els ajuntaments d'Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Mont-roig del Camp, Reus, Roda de Berà, Salou, Tarragona, Torredembarra, Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, el Vendrell i Vila-seca; els consells comarcals del Baix Camp (Muntanyes Costa Daurada), del Priorat, i de la Conca de Barberà (Ruta del Cister); l'Associació Hotelera Salou-Cambrils-la Pineda, l'Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, l'Associació d'Apartaments Turístics de la Costa Daurada, l'Associació Priorat Enoturisme, l'Associació Costa Daurada Destinació de Golf i Pitch & Putt, l'Estació Nàutica Costa Daurada, Aquopolis Costa Daurada, i PortAventura.
La signatura de l'acord s'ha materialitzat en un acte al palau de la Diputació, i ha anat a càrrec del president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, i representants dels 24 ens participants. Carnicer ha destacat "la importància d'aquesta aposta unitària per la promoció del territori i la gestió eficient dels recursos". El president del patronat ha ressaltat, igualment, el caire d'aquesta institució "com a espai de trobada i de reflexió per al món del turisme".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics