Dissabte, 20 d'Abril de 2024

'Demostrem al món assegurador que fem una aposta en ferm per seguir jugant aquest partit'

Entrevistem el director de Fabroker.eu, Kiko Solà

16 de Desembre de 2019, per Redacció
  • Solà és el director de Fabroker.eu

    Cedida

A la recta final del 2019, Fabroker.eu fa balanç d’un any marcat per la consolidació i el creixement, amb un nivell de satisfacció dels clients que satisfà els seus responsables. Havent presentat la seva nova campanya 2020 'Match Ball. Les pòlisses que guanyen' recentment, les perspectives de futur són optimistes. Conversem sobre aquests i altres temes amb Kiko Solà, director de Fabroker.eu.

Explica’ns quins vincles tens amb el pàdel, perquè sabem que hi tens una relació curiosa de fa molts anys.

Cap a l’abril o maig de l’any 1989 es va construir a la Pineda el club Eurosport, que avui és la zona esportiva dels hotels Estival Park. Jo, allí hi tenia un bon amic, de manera que mentre es feia tota la construcció anàvem a jugar a pàdel els dissabtes a la tarda. Era una cosa totalment nova i no sabíem d’on havíem tret les pales, però eren les primeres pistes que hi havia a la província de Tarragona. Per tant, mai he estat bon jugador de pàdel ni m’hi he dedicat, però vaig ser dels primers a jugar-hi.

Enguany, parlant de pàdel, Fabroker.eu focalitza la seva campanya 2020 en aquest esport i amb un esportista d’elit com el Tonet Sans. Què ens pots dir sobre aquesta campanya?

És una campanya molt positiva perquè s’aporten valors com la pràctica de l’esport, el sacrifici, la superació, la joventut que porta a la maduresa. No deixa de ser un alè d’aire fresc per la nostra empresa que, des de fa anys, és també un exemple d’un projecte empresarial que va ser jove i ha madurat amb energia i sacrifici. Des que el Jordi i jo vàrem unir-nos, l’any 1998, hem anat pas a pas, posant l’empresa per davant nostre, sacrificant moltes hores i moltes coses. Una mica, per relacionar-ho amb el Tonet Sans, suposo que a ell li passa igual quan sacrifica estones d’oci amb els amics per seguir entrenant i estar entre els millors top 100 del World Padel Tour, fet que compartim com a corredoria estant entre les 100 primeres de l’estat; com et deia, tant el Tonet com nosaltres, sense esforç i sacrifici no arribes enlloc.

La campanya 'Fabroker Match Ball. Les pòlisses que guanyen' la vàreu presentar fa pocs dies als treballadors de Fabroker.eu i a les companyies asseguradores en el marc de la vostra convenció anual. Quins 'inputs' vas rebre?

La gent ens va felicitar i tothom va sortir molt engrescat d’aquesta trobada que fem any rere any. El fet de renovar-se presentant sempre campanyes noves, ja incentiva els nostres treballadors. A més, els demostrem, a ells i també a les companyies, que fem una aposta en ferm per mantenir-nos en bona forma i amb ganes de seguir jugant aquest partit que és el nostre dia a dia. No donem temps a la monotonia, generem novetats traduïdes en campanyes i resultats que arriben i que pretenen consolidar-nos, fer que els nostres amics clients segueixin confiant en nosaltres.

A les acaballes del 2019, quin balanç en fas d’aquest exercici?

Penso que ha estat un bon any. Fabroker ha crescut en tots els departaments que la formen, hem seguit donant un servei de qualitat a tots els amics clients. Hem mantingut els que ja eren clients i hem obert la porta a molts altres que ara ja són part de la Família Fabroker. Un altre fet important és que els clients han mostrat la seva satisfacció pel tracte i servei rebut, perquè això no sempre es constata i nosaltres sí que ho hem viscut. Més enllà dels números, amb els quals estem molt contents, l’actitud que ens transmeten aquells que confien en nosaltres ens fa sentir orgullosos i ens indica que fem la feina ben feta, donant-nos força per seguir el camí.

Per tant, veient aquesta situació, com creus que es presenta el futur de Fabroker.eu a més curt termini?

Diguem que és un vaixell que s’ha anat fent gran i que avança al seu pas i amb molta fermesa, fem prospecció de mercat, donem la mà a companys que vulguin integrar-se, sempre estem pendent de les noves tecnologies, acabem d'integrar WhatsApp al web mòbil connectant directament amb cada grup de treball del nostre back office i pendents també de les noves tendències de mercat. Fabroker.eu tira endavant amb la solidesa que sempre l’ha caracteritzat, creixent molt més del que hauríem pogut pensar quan vam començar, però tenint sempre els peus a terra.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics