L'Agència Reus Promoció posa en marxa la campanya GastroArt Reus amb l'objectiu de promocionar el consum en els establiments de restauració i d'hostaleria de la ciutat. Concretament, la primera fase de la proposta tindrà lloc els dimecres 10, 17 i 24 de novembre i 1 i 8 de desembre de 6 de la tarda a dos quarts de 9 del vespre. Hi ha programades onze actuacions de petit format (concerts, monòlegs, trucs de màgia...), a càrrec de diferents artistes locals i de l'entorn.
Un altre dels eixos de la campanya de dinamització és reivindicar els productes gastronòmics de proximitat i el seu consum. Per això, una selecció d'establiments d'El Tomb de Reus inicien els Dimecres divins, en què oferiran als seus clients alguns vins de proximitat acompanyats d'una fitxa explicativa de la DO per tal de donar a conèixer millor el producte.
La campanya GastroArt neix amb la voluntat de continuar de cara al 2022, i amb l'objectiu que els dimecres es converteixen en un dia per gaudir de l'art, la cultura i la gastronomia de la ciutat amb una programació fixa, i integrant les iniciatives que impulsi el mateix sector.
Un altre dels eixos de la campanya de dinamització és reivindicar els productes gastronòmics de proximitat i el seu consum. Per això, una selecció d'establiments d'El Tomb de Reus inicien els Dimecres divins, en què oferiran als seus clients alguns vins de proximitat acompanyats d'una fitxa explicativa de la DO per tal de donar a conèixer millor el producte.
La campanya GastroArt neix amb la voluntat de continuar de cara al 2022, i amb l'objectiu que els dimecres es converteixen en un dia per gaudir de l'art, la cultura i la gastronomia de la ciutat amb una programació fixa, i integrant les iniciatives que impulsi el mateix sector.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics