Dilluns, 19 d'Abril de 2021

El Tomb de Reus presenta la seva nova estratègia per afrontar l’etapa post covid-19

25 de Febrer de 2021, per Redacció
  • Jacint Pallejà, acompanyat de l'equip tècnic d'El Tomb de Reus al restaurant Gallisà

    Reusdigital.cat

El Tomb de Reus ha presentat aquest dijous al restaurant Gallisà, un pla d'actuació amb el qual l'entitat vol afrontar l'etapa de post covid-19 dels comerços de la ciutat, tenint com a referent la digitalització. Un pla que possibiliti, que El Tomb de Reus, esdevingui "un lloc al mapa" segons ha dit el seu president Jacint Pallejà, per il·lustrar aquest nou pas amb l'objectiu de "fer avançar l'associació i els comerços reusencs".

Per materialitzar-lo, pròximament es durà a terme uns cursos telemàtics en grups de 30 persones, i un total de vuit sessions per grup, per ajudar als empresaris a perfeccionar el seu coneixement digital amb un temari pràctic. Aquest nou full de ruta d'El Tomb de Reus també contempla la presència a l'equip tècnic de Laura Collado com a responsable de comunicació i de suport a la digitalització dels establiments, i d'Olga Solans, de l'empresa ICÒNIC, com a assessora externa per planificar les estratègies. Les dues acompanyaran a Anna López, actual responsable de la gestió administrativa i les operacions.  

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges