L'última edició d'exproReus ha generat un impacte econòmic d'11,5 milions d'euros, 4 més que l'any anterior, segons l'organització. Un estudi encomanat per firaReus al Gabinet Ceres realitzat amb les dades aportades per 74 expositors i més de 1.500 visitants posa de manifest aquestes xifre. L'automoció ha estat el sector clau per a aquest increment, ja que ha crescut tant en marques (Renault i Dacia) com en metres quadrats. De fet, en aquesta edició, els expositors de cotxes han obtingut un nivell de vendes mitjanes d'uns 420.000 euros, xifra que supera els ingressos de l'any anterior.
Segons el president del Comitè Executiu de firaReus, Isaac Sanromà, els resultats de l'estudi "avalen que exproReus és una fira amb un alt grau de fidelitat". En aquest sentit, les dades exposen que del 93% dels visitants que ja havien estat a la fira en altres ocasions, el 77% ho va fer l'any passat i el 85% asseguren que tornaran en el futur. D'altra banda, pel que fa als expositors, un 80% participa cada any a la fira i un 90% assegura que probablement repetirà en les pròximes edicions. Per la seva banda, el regidor de Promoció Econòmica, Marc Arza, assegura que segons l'estudi "els expositors es mostren satisfets amb la fira i la puntuen amb un 7'6, 1 punt per sobre de l'anterior edició".
Pel que fa al visitant d'exproReus, els aspectes més ben valorats són l'horari, la neteja i la durada de la fira. D'altra banda, s'observa un augment de l'edat mitjana dels visitants, que se situa al voltant dels 37 anys. Les parelles i les famílies amb fills són el perfil de grup majoritari de la fira. L'estudi també fa palès que exproReus és una fira de ciutat, ja que la meitat dels enquestats tenen la seva residència habitual a Reus i un 16% són d'algun municipi del Baix Camp. Tot i això, exproReus compta amb un 27% de visitants del Tarragonès. Entre els motius per visitar la fira, un 66% dels enquestats ho fan per tradició i un 30% ho fa per informar-se sobre algun producte.
Les activitats més conegudes per part dels visitants són les gastronòmiques. De fet, un 42% dels enquestats assegura haver menjat a la zona Tasting Village.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics