FiraReus acull el pròxim 10 d'abril una nova edició de Ficommerce. Aquesta jornada, dedicada al màrqueting digital i les noves tecnologies, "s’ha posicionat com l’esdeveniment de referència en màrqueting digital del sud de Catalunya, gràcies al contingut de les edicions anteriors, als seus col·laboradors i a les empreses que han participat en les darreres edicions", segons s'ha apuntat aquest dijous des de l'organització.
Els organitzadors d’aquesta activitat, el Clúster TIC Catalunya Sud, firaReus i ESIC Business School, s'han centrat en la recerca de les necessitats digitals i tecnològiques dels responsables de les àrees comercials i de màrqueting del territori, amb l’objectiu d'oferir un programa on les estratègies de posicionament de marca a través d’internet, les oportunitats de generar negoci a través de les xarxes socials i les tècniques més actuals de màrqueting digital siguin les protagonistes.
D’altra banda, també es fa difusió de l'esdeveniment entre els estudiants que vulguin complementar els seus estudis i ampliar els seus coneixements en relació al màrqueting digital. Els assistents podran gaudir de conferències centrades en el màrqueting d’influència, el social selling, l'estratègia digital, les criptomonedes (bitcoin, ethereum i iota), les tècniques per a la creació de backlinks de qualitat, la gamificació, el Big Data i la compra programàtica, entre d’altres. A més, per aquells assistents que ja tinguin un coneixement avançat s’oferiran tallers de SEO i SEM Analytics, per tal d’aprofundir tècnicament en aquests temes.
D’altra banda, també està prevista una zona expositiva amb la presència d'empreses del territori proveïdores de serveis digitals, logístics i tecnològics. El programa de Ficommerce i la venda d'entrades ja està disponible a través de l'enllaç www.ficommerce.es.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics