Freshly Cosmetics instal·larà un segon centre logístic al recinte firal de firaReus Events, per encarar la seva campanya del Black Friday, que allargarà durant tot el mes de novembre amb el seu Freshly Black Month.
Enguany, el Black Friday es convertirà en el Black Month i els fans de Freshly gaudiran dels descomptes més importants de l'any, que poden arribar en alguns casos al 50%, tant en línia com en les Freshly Stores. En aquest període, la companyia preveu gestionar més de mig milió de comandes i per fer-ho possible, ha instal·lat un centre logístic efímer de més de 1.800 m2 a les instal·lacions de firaReus Events de l'edifici de REDESSA Tecno, que ja va ser la seu de les primeres oficines de Freshly a la capital del Baix Camp.
La consellera delegada de REDESSA i regidora d'Economia, Coneixement i Habitatge, Teresa Pallarès, ha assegurat que "tornar a acollir a Freshly Cosmetics a les nostres instal·lacions és un orgull perquè són una marca emblema que exemplifica molt bé la tasca que fem al costat de les empreses emergents, sobretot de base tecnològica. A més, amb la seva tornada a REDESSA, en aquest cas per a utilitzar el recinte firal de firaReus Events com a centre logístic, ens ajuden a visibilitzar la versatilitat d'un espai que posem a disposició de les empreses per a nous usos, més enllà dels firals".
El cofundador i CEO de Freshly Cosmetics, Miquel Antolín, creu que el Black Month serà "una oportunitat perquè els Freshly Fans gaudeixin dels descomptes més importants de l'any. És la nostra manera de premiar la seva fidelitat durant l'any. Volíem que el Black Friday fos una festa i el Black Month serà simplement brutal. Després de 2 anys, tornem a REDESSA havent crescut moltíssim".
Aquesta nova instal·lació permetrà adaptar i doblar la capacitat logística de la companyia i passar de les 64 àrees de preparació de comandes que hi ha actualment al centre de Gandesa, per arribar a les 128, sumant els dos emplaçaments.
Enguany, el Black Friday es convertirà en el Black Month i els fans de Freshly gaudiran dels descomptes més importants de l'any, que poden arribar en alguns casos al 50%, tant en línia com en les Freshly Stores. En aquest període, la companyia preveu gestionar més de mig milió de comandes i per fer-ho possible, ha instal·lat un centre logístic efímer de més de 1.800 m2 a les instal·lacions de firaReus Events de l'edifici de REDESSA Tecno, que ja va ser la seu de les primeres oficines de Freshly a la capital del Baix Camp.
La consellera delegada de REDESSA i regidora d'Economia, Coneixement i Habitatge, Teresa Pallarès, ha assegurat que "tornar a acollir a Freshly Cosmetics a les nostres instal·lacions és un orgull perquè són una marca emblema que exemplifica molt bé la tasca que fem al costat de les empreses emergents, sobretot de base tecnològica. A més, amb la seva tornada a REDESSA, en aquest cas per a utilitzar el recinte firal de firaReus Events com a centre logístic, ens ajuden a visibilitzar la versatilitat d'un espai que posem a disposició de les empreses per a nous usos, més enllà dels firals".
El cofundador i CEO de Freshly Cosmetics, Miquel Antolín, creu que el Black Month serà "una oportunitat perquè els Freshly Fans gaudeixin dels descomptes més importants de l'any. És la nostra manera de premiar la seva fidelitat durant l'any. Volíem que el Black Friday fos una festa i el Black Month serà simplement brutal. Després de 2 anys, tornem a REDESSA havent crescut moltíssim".
Aquesta nova instal·lació permetrà adaptar i doblar la capacitat logística de la companyia i passar de les 64 àrees de preparació de comandes que hi ha actualment al centre de Gandesa, per arribar a les 128, sumant els dos emplaçaments.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics