Fruselva, companyia que forma part del grup empresarial Masergrup especialitzada en el desenvolupament i comanufacturing de productes alimentaris baby food per a marques i MDD, "consolida els seus ambiciosos plans d'expansió internacional i referma el seu lideratge" al mercat americà després de tancar l’any amb un augment de la facturació del 24%, segons un comunicat.
Les unitats produïdes en format pouch ("fruita de butxaca") també han incrementat un 15% durant l'any 2021, superant les expectatives marcades inicialment dins del pla estratègic de la companyia. Seguint la trajectòria de creixement, Fruselva ha anunciat que preveu augmentar els resultats aquest exercici 2022 i augmentar un 33% la seva facturació i un 27% la producció, fins a assolir els 165 milions d'unitats fabricades (actualment es produeixen 135 milions d'unitats).
El 2021 ha estat un any "clau" en la història de Fruselva per aconseguir aquest creixement després de produir-se la separació accionarial en què l'empresari Xavier Martínez, fundador i president de la companyia, "va mantenir la propietat de la marca i el know how, així com les fàbriques i el negoci als mercats americans, mantenint una important presència als mercats asiàtics".
El juny de l'any passat la companyia va adquirir els actius productius de pouch i fruita processada per a food service de la companyia colombiana FLP a Chinchiná (Colòmbia), a la qual s'unirà una nova megafactory que, juntament amb la de Talca (Xile), "potenciarà la producció" al con sud-americà. En l’actualitat, la direcció de Fruselva està tancant les negociacions per adquirir els terrenys on es construirà la nova factoria colombiana, la tercera de l'empresa. A les plantes de producció de Xile i Colòmbia se sumen les oficines comercials que l'empresa té a Querétaro (Mèxic) i als Estats Units. El nou headquarter americà està ubicat a Miami (Florida).
La xarxa comercial de Fruselva també s'estén amb la seva presència a Xangai (Xina), "per oferir un millor servei i atenció als clients" del sud-est asiàtic.
Les unitats produïdes en format pouch ("fruita de butxaca") també han incrementat un 15% durant l'any 2021, superant les expectatives marcades inicialment dins del pla estratègic de la companyia. Seguint la trajectòria de creixement, Fruselva ha anunciat que preveu augmentar els resultats aquest exercici 2022 i augmentar un 33% la seva facturació i un 27% la producció, fins a assolir els 165 milions d'unitats fabricades (actualment es produeixen 135 milions d'unitats).
El 2021 ha estat un any "clau" en la història de Fruselva per aconseguir aquest creixement després de produir-se la separació accionarial en què l'empresari Xavier Martínez, fundador i president de la companyia, "va mantenir la propietat de la marca i el know how, així com les fàbriques i el negoci als mercats americans, mantenint una important presència als mercats asiàtics".
El juny de l'any passat la companyia va adquirir els actius productius de pouch i fruita processada per a food service de la companyia colombiana FLP a Chinchiná (Colòmbia), a la qual s'unirà una nova megafactory que, juntament amb la de Talca (Xile), "potenciarà la producció" al con sud-americà. En l’actualitat, la direcció de Fruselva està tancant les negociacions per adquirir els terrenys on es construirà la nova factoria colombiana, la tercera de l'empresa. A les plantes de producció de Xile i Colòmbia se sumen les oficines comercials que l'empresa té a Querétaro (Mèxic) i als Estats Units. El nou headquarter americà està ubicat a Miami (Florida).
La xarxa comercial de Fruselva també s'estén amb la seva presència a Xangai (Xina), "per oferir un millor servei i atenció als clients" del sud-est asiàtic.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics