La Fira Centre Comercial de Reus ha acollit, aquest passat dimecres, l’Aula Merlin, un espai per conèixer l’actualitat sobre 'influencers' i les marques a través de diferents xerrades, obertes a tothom, amb professionals del sector.
L’experiència, que s’ha fet sota el lema de 'We are Merlin', ha estat impulsada per Merlin Properties, empresa que gestiona La Fira Centre Comercial, i ha començat a les 10 del matí amb la primera xerrada que, sota el títol 'Diseño de estrategia con influenciadores digitales'; ha realitzat Heidi Adragna. A les 11 ha estat el torn per Irene Franco amb la xerrada 'La Fira Centre Comercial: La moda ens mou', que ha servit per presentar aquesta campanya i per donar a conèixer els primers resultats.
A les 12 s’ha iniciat l’última activitat d’aquesta Aula Merlin. En aquest cas, ha estat una taula rodona titulada 'Qué puede aportar un influencer a tu marca', amb la participació de la influencer Mónica Sors i Heida Adragna, Digital partner de Replica Comunicación. L’acte l’ha moderat Mayte Forján, gerent de La Fira Centre Comercial.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics