A partir d'aquest dimecres, 24 de febrer, i fins el dissabte 27, ambdós inclosos, més de 100 establiments de Reus participaran en la quinzena edició de Les Botigues al Carrer.
Amb motiu dels 15 anys de la campanya, enguany, des del Tomb de Reus s'han preparat una sèrie de novetats. D’una banda, han apostat per una nova imatge amb un aire més vintage amb estovalles d’estil rústic, i a la vegada s'ha volgut donar-li un toc glamurós amb un nou senyal d’identificació com si es tractés de 'Beverly Hills'.
Els establiments participants es podran identificar per un cartell on es pot llegir 'El tomb de Reus · 43201' (fent al·lusió al codi postal). D’altra banda, i tenint en compte el medi ambient, s'han substituït les clàssiques bosses de plàstic taronges per unes noves de kraft incorporant la nova imatge. Així mateix, el Tomb de Reus ha contractat el servei de distribució de taules al Taller Baix Camp de Reus.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics