Les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l'Ebre es promocionen aquests dies a la Fira Internacional de Turisme, FITUR, que se celebra fins diumenge a Madrid. Un total de 28 ens públics i privats del Camp de Tarragona, Baix Penedès i Terres de l'Ebre hi participen conjuntament, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, en el marc del conveni Corner de promoció conjunta, que se signa anualment.
La cita, una de les més importants dins el calendari de promoció turística, "serveix per donar a conèixer els atractius turístics d'aquestes destinacions a través d'estands propis, així com per establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses del sector amb l'objectiu de fidelitzar els mercats nacional i estatal i d'afavorir l'arribada del turisme internacional", segons s'ha explicat aquest dimecres de la Diputació de Tarragona.
La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó; la presidenta del Patronat de Turisme d'aquesta institució, Meritxell Roigé; i les vicepresidentes del patronat, Camí Mendoza i Teresa Mariné, han visitat aquest dimecres la fira i han participat en alguns dels actes de promoció i trobades que s'hi han celebrat. De fet, des del Patronat de Turisme han programat una seixantena de reunions amb institucions i operadors turístics internacionals interessats en la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre.
La Costa Daurada i les Terres de l'Ebre esperen que aquest 2023 continuï amb la "tendència positiva" que s'ha donat l'any 2022, una temporada en què s'han recuperat nivells semblants als anys previs a la pandèmia. De fet, l'exercici s'ha tancat amb una ocupació del 52,4% arreu de la demarcació, només dos punts per sota de l'ocupació de l'any 2019. En el cas de les Terres de l'Ebre, s'ha superat les xifres de fa tres anys.
Pel que fa a les pernoctacions, l'any 2022 s'han registrat un total de 19,7 milions de pernoctacions en tot el conjunt de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre. En relació a la procedència, el mercat català ha crescut respecte el 2019, mentre que el mercat estatal es manté estable i el mercat internacional continua amb la tendència a l'alça.
La cita, una de les més importants dins el calendari de promoció turística, "serveix per donar a conèixer els atractius turístics d'aquestes destinacions a través d'estands propis, així com per establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses del sector amb l'objectiu de fidelitzar els mercats nacional i estatal i d'afavorir l'arribada del turisme internacional", segons s'ha explicat aquest dimecres de la Diputació de Tarragona.
La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó; la presidenta del Patronat de Turisme d'aquesta institució, Meritxell Roigé; i les vicepresidentes del patronat, Camí Mendoza i Teresa Mariné, han visitat aquest dimecres la fira i han participat en alguns dels actes de promoció i trobades que s'hi han celebrat. De fet, des del Patronat de Turisme han programat una seixantena de reunions amb institucions i operadors turístics internacionals interessats en la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre.
"Tendència positiva" a la demarcació
La Costa Daurada i les Terres de l'Ebre esperen que aquest 2023 continuï amb la "tendència positiva" que s'ha donat l'any 2022, una temporada en què s'han recuperat nivells semblants als anys previs a la pandèmia. De fet, l'exercici s'ha tancat amb una ocupació del 52,4% arreu de la demarcació, només dos punts per sota de l'ocupació de l'any 2019. En el cas de les Terres de l'Ebre, s'ha superat les xifres de fa tres anys.
Pel que fa a les pernoctacions, l'any 2022 s'han registrat un total de 19,7 milions de pernoctacions en tot el conjunt de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre. En relació a la procedència, el mercat català ha crescut respecte el 2019, mentre que el mercat estatal es manté estable i el mercat internacional continua amb la tendència a l'alça.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics