Dijous, 25 d'Abril de 2024

Mont-roig fa una crida als veïns i als visitants de proximitat per gaudir de la restauració del municipi

09 de Març de 2021, per Redacció
  • La campanya fa costat als restauradors de Mont-roig i Miami

    Cedida

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp, a través de la regidoria de Turisme, ha posat en marxa una campanya per donar suport al gremi de la restauració local i "animar als veïns a fer pinya per sortir, el més aviat possible, de la crisi derivada de la Covid-19", segons s'ha explicat des del consistori.

Coincidint amb l’entrada en vigor de noves mesures del passat dilluns, en què els establiments de restauració poden ampliar l’horari de consum als establiments de dos quarts de 8 del matí a les 5 de la tarda de forma interrompuda; Mont-roig Miami Turisme ha presentat un espot per "promocionar un dels sectors amb més pes en l’economia del municipi", que compta amb més de 100 establiments, i que "ha estat i està sent un dels àmbits més afectats i perjudicats a causa de les restriccions per la pandèmia".

Suport 'seguint les mesures de prevenció'

Així, la campanya convida els veïns, però també al turisme de proximitat, a "recuperar els cafès als matins, els divendres de canyes, els vermuts amb els amics o els menjars familiars, sempre amb responsabilitat i seguint les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19". Tot plegat, s'ha subratllat des de l'Ajuntament, per "fer viable la recuperació econòmica, sense oblidar la necessitat de continuar mantenint les mesures de prevenció que, a la vegada, permeten preservar la salut de la ciutadania".

Per a la gravació de l’espot, "s’ha volgut donar visibilitat a tots els nuclis del municipi, reforçant aquest missatge de fer pinya", han precisat fonts municipals. És per això que els restauradors que hi participen ho fan en representació de Mont-roig, de les urbanitzacions, de l’interior de Miami Platja i de la zona de costa. Tots ells són els "ambaixadors" d’un sector que en l'últim any "s’ha adaptat a la crisi, implantant mesures de prevenció per fer segurs els seus establiments i buscant, en molts casos, noves formes, com per exemple el menjar per emportar i el repartiment a domicili, per poder mantenir actius els seus negocis", s'ha destacat.

Finalment, des de Mont-roig Miami Turisme s'ha volgut destacar que la campanya forma part de les accions recollides al 'Pla per a la Reconstrucció Social i Econòmica', aprovat al ple el 30 de juny de 2020, "per fer front a les conseqüències que està provocant en l’àmbit local la crisi del coronavirus i que té l’objectiu d’acompanyar l’empresariat local en la seva recuperació econòmica".

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics