Divendres, 29 de Març de 2024

Pilar Just, reelegida com a presidenta de la DO Montsant per als pròxims quatre anys

18 de Juny de 2019, per Redacció
  • Imatge de Just amb els integrants de la junta rectora de la DO Montsant

    Cedida

Aquest passat dilluns al vespre s'ha celebrat a la seu de la Denominació d’Origen Montsant a Falset la sessió constitutiva de la nova junta rectora de la DO. Pilar Just va tornar a ser elegida com a presidenta per als propers quatre anys. La nova junta rectora estarà formada per Ricard Rull Coll, Andreu Fernández Asens, Luís Miguel Molina Montoro, Joan Francesc Asens Masdeu i Josep Mª Bargalló Bargalló com a representants dels viticultors i, per part dels cellers, Patri Morillo, de Celler Comunica; Antoni Coca Fitó, de Coca i Fitó, Ramon Masip, de Celler Cairats i Jose Carlos Ríos de Celler Masroig, a més de Pilar Just en representació de Cellers Sant Rafel.

La línia de treball de la nova junta de la DO Montsant "serà continuista, centrant-se en els tres eixos en què s’ha estructurat fins ara: coneixement, qualitat i promoció", segons s'ha subratllat a través d'un comunicat. Així, pel que fa al coneixement, la DO Montsant seguirà treballant en els dos grans projectes en què es troba immersa ara, el LIFE Priorat+Montsant i el PECT Priorat, tots dos enfocats "a conèixer els beneficis de les pràctiques sostenibles, tant al camp com al celler, per tat de tenir el màxim coneixement del territori emparat sota la DO".

De la mateixa manera, segons s'ha exposat, se seguirà treballant també en els estudis de zonificació i caracterització de les garnatxes i les carinyenes "per continuar sumant en l’autoconeixement" Pel que fa a la qualitat, la DO Montsant "continuarà posant tots els seus esforços en garantir la traçabilitat i la qualitat del producte", s'ha subratllat. Per aconseguir-Ho, "es mantindran els controls de procedència del raïm durant la verema així com els dels punts de venda del producte etiquetat com a DO Montsant", s'ha precisat.

La branca de promoció, finalment, "seguirà posant els esforços en el mercat exterior per continuar enfortint la marca DO Montsant". Accions en punt de venda i missions inverses amb diferents agents del sector "conviuran amb la promoció al mercat català, tan important per a la DO Montsant pel contacte directe que suposa amb el consumidor", s'ha conclòs. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics