L’Ajuntament de Salou ha obert una línia d’atenció al ciutadà via WhatsApp a través del número +34 627 51 62 61 que pretén facilitar la relació entre l’administració i l’administrat i encetar un canal de recepció més àgil per al ciutadà. A través d’aquesta eina, des del govern municipal es busca centralitzar les deficiències que els ciutadans detectin a la via pública així com la recepció d’incidències pel que fa a la neteja dels carrers i places del municipi. La línia estarà gestionada per personal de la regidoria de Participació Ciutadana que, de dilluns a divendres, des les 9 del matí fins les 3 del migdia, rebrà totes les comunicacions i les contestarà puntualment.
Tota la informació que arribi serà gestionada, en funció de la seva naturalesa, als treballadors municipals, als encarregats de derivar cada incidència a l'àrea municipal corresponent i d’avaluar-ne el grau d’urgència en l’actuació. Actualment, hi ha diversos departaments com Enginyeria, Urbanisme, Salut Pública o Manteniment de Ciutat que s’encarreguen de gestionar les incidències que es detecten, a més hi ha destinats diversos treballadors dels plans d’ocupació per a reforçar el manteniment de la ciutat, juntament amb les concessionàries i brigades municipals.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics