Dissabte, 20 d'Abril de 2024

L’alcalde del Morell, Eloi Calbet, defineix el nou cartipàs municipal i crea noves regidories

Les noves carteres són Igualtat, Participació ciutadana, Patrimoni, Seguretat ciutadana o Noves tecnologies

10 de Juliol de 2019, per Redacció
  • Fotografia del ple de constitució de l'Ajuntament del Morell

    Cedida

Pràcticament un mes després de constituir-se la nova corporació municipal del Morell, formada per Junts pel Morell, Ara El Morell i PSC, l’alcalde, Eloi Calbet, va signar la setmana passada el decret de delegació de competències que reparteix les diverses carteres entre els diferents membres de l’equip de govern. Així, d’una banda, Calbet ha nomenat com a membres de la Junta de Govern Local els regidors Pere Domingo, M. Jesús Valldosera i Alberto Ortega, que ocuparan, en aquest mateix ordre, les tres tinències d’alcaldia.

D’altra banda, pel que fa a les regidories delegades, M. Jesús Valldosera s’encarregarà de Benestar social i gent gran, així com de Sanitat. A més, compartirà, amb Mònica Casas, la regidoria de Cultura i festes. Judit Fernández serà qui s’encarregarà d’Esports, Patrimoni, i Granja i Francolí. I Casas, al seu torn, assumirà també la responsabilitat de Promoció econòmica, Empresa, i Ocupació i formació. Pere Domingo gestionarà els assumptes referents a Parcs i jardins; Via pública, Neteja viària i recollida de residus, Agricultura, i Serveis interns i Relacions humanes. Aquesta última, una cartera que compartirà amb Rosa M. Sánchez, que a la vegada es farà càrrec d’Ensenyament, Joventut, Igualtat, Protocol, i Medi ambient. Alberto Ortega, per la seva banda, assumirà Seguretat ciutadana, i Entitats i associacions. Finalment, com a alcalde, Eloi Calbet s’encarregarà d’Hisenda, Comunicació, Protecció Civil, Noves tecnologies, Participació ciutadana, i Urbanisme. La darrera, una responsabilitat compartida també amb Pere Domingo.

L’equip de govern el formen set regidors, igual que en el mandat anterior, però les inquietuds de la població i les competències de cada membre del consistori han fet replantejar el nombre d’àrees de treball, que s’ha incrementat respecte de l’últim mandat. Així, per tal de donar una resposta més acurada a la ciutadania i tenint en compte l’evolució de la societat, s’han creat carteres com la d’Igualtat, Seguretat ciutadana, Noves tecnologies, Patrimoni o Participació ciutadana. En la mateixa línia, s’ha considerat que hi ha àrees que, pel volum de feina que comporten, tindran una millor gestió repartides entre dues persones, com és el cas de Cultura i festes, Serveis interns i Relacions humanes i Urbanisme.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics