El web d'oci i cultura Surtdecasa.cat ha inaugurat aquest dia de Sant Jordi, 23 d'abril, una nova edició dedicada al Camp de Tarragona, que serà gestionada per l'agència de comunicació reusenca Acid Factory. Surtdecasa.cat va néixer el 2010 a les Terres de l'Ebre de la mà de les periodistes Neus Barberà i Anna Zaera i de l'informàtic Robert Roig. Després de consolidar-se com un referent a l'Ebre en només dos anys, el portal es va expandir cap al Penedès a finals de 2012, i ara arriba a les comarques del Camp de Tarragona.
El web s'estructura en un apartat de notícies, reportatges i entrevistes i en una agenda d'activitats. Es divideix en vuit seccions especialitzades: Menjar i beure, Espectacles, Arts, Música, Activa't, Nit, Festes i fires i Llibres. La intenció de Surtdecasa, a més, és "actuar de comunitat virtual de persones interessades per la cultura i l'oci i de plataforma impulsora d'esdeveniments culturals, disposada en tot moment a col·laborar i a participar en tota mena d'iniciatives sorgides del territori".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics