"Repeteixo. No tenim voluntat expressa de posar publicitat a la camisa però les subvencions dels ajuntaments estan baixant, els catxés per les actuacions també i les colles necessiten assegurar-se la seva supervivència", ha assenyalat Forn, que considera que la posició de les colles castelleres s'hauria de "replantejar" en un futur. "La posició de la Coordinadora és que l'acord que hi ha firmat amb Estrella Damm -a canvi de la col·locació de pancartes durant les actuacions castelleres- impedeix portar publicitat a les camises", ha assenyalat el president dels Minyons de Terrassa.
"Nosaltres creiem que aquesta posició és errònia. L'acord amb la Damm no exclou un altre patrocini i les colles són sobiranes per decidir si porten publicitat o no", ha afirmat Forn. "Hem intentat argumentar això però no hem convençut a la majoria de les colles", ha lamentat el president dels Minyons de Terrassa. "Per tant, Vilafranca, nosaltres i tres colles més ens hem quedat sols i entenem que la decisió de dir 'no' a la publicitat representa un atac a la sobirania de les colles i un excés regulatori per part de la CCC", ha finalitzat Forn.
Tot i aquesta negativa inicial, els diversos representants de les colles han reconegut que es vol obrir un procés durant els pròxims mesos on es pugui abordar el finançament de les colles i aquesta possible inclusió de la publicitat com a forma de finançament.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics