Foment ha començat els treballs per instal·lar les juntes de dilatació a ambdós sentits del viaducte. El ministeri ha explicat que s'ha esperat a finals d'agost, ja que tècnicament és el moment més adequat, tenint en compte la climatologia de la comarca i la inèrcia tèrmica de la mateixa estructura. Aquestes són les úniques juntes que no s'havien col·locat, a causa de la singularitat de l'estructura, de 105 metres de llargada.
Com a conseqüència de la instal·lació, s'estan realitzant talls de carril a totes dues calçades de l'autovia A-27, entre Tarragona i El Morell. Els treballs, que han començat el passat 27 d'agost, estan senyalitzats i finalitzaran la primera setmana de setembre.
No es produirà cap tall en la totalitat de les calçades de l'autovia ja que la instal·lació de les juntes s'ha programat de manera que només afectin a un carril per sentit.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics