Dijous, 03 de Desembre de 2020

La DO Montsant estrena botiga en línia

26 d'Octubre de 2020, per Redacció
  • Captura de pantalla de la botiga en línia

    Cedida

La Denominació d’Origen (DO) Montsant estrena botiga. Un portal de venda en línia on els consumidors podran triar entre més de 200 referències de vins Montsant d’una trentena dels cellers adscrits a la DO. Amb un disseny "net i clar", els usuaris podran triar els vins per elaborador, preu o tipus de vi, però també per varietats (amb monogràfics de garnatxes i carinyenes), per característiques de producció o per anyada, entre altres.

L’oferta de vins abasta des dels negres (els vins més característics de la DO Montsant) o els dolços, passant pels rosats i una àmplia gamma de blancs, cada vegada més freqüents entre els cellers de la DO Montsant. La botiga pretén ser "un aparador de la gran diversitat de vins que s’elaboren sota l’empara de la DO Montsant", s'ha exposat des de l'entitat.

La diversitat de sòls que conformen el territori de la DO permet oferir uns vins amb importants matisos diferenciadors entre les sis zones, s'ha subratllat. Les varietats que creixen en les diferents zones presenten també diferencies entre si, tal com demostren els estudis de caracterització de garnatxes i carinyenes que la DO té en marxa des de fa més de quatre anys.

De cara a la seva promoció, des de la DO Montsant es plantegen diferents accions com la comercialització de lots especials i representatius dels trets diferencials de la DO, així com tastos digitals o concursos i sortejos a les xarxes socials, entre d’altres. La idea de crear una botiga en línia es va gestar durant el confinament de la passada primavera amb l’objectiu de potenciar el consum de productes de proximitat i ajudar així a la reactivació de l’economia local en general, i la dels cellers de la DO en particular, en un moment clau i amb un context de competència creixent on el mercat és cada vegada més exigent.

Des del Consell regulador s’espera que "la botiga tingui una bona acollida entre els consumidors ara que, amb les condicions socials actuals, les vendes online s’han incrementat de manera considerable, i aconseguir així un impuls per a la comercialització dels vins dels seus cellers".

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics