En la campanya per fer possible el Capgròs de l’Amenós, aquest dimecres a la tarda, s'han lliurat els carnets 1 i 2 de la campanya a l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, i al regidor de cultura, Joaquim Sorio, respectivament. D’aquesta manera s’ha volgut oficialitzar l’inici de la campanya popular per finançar aquest nou element festiu que s'ha impulsat des del bloc El Món de Reus amb el suport del Bravium Teatre.
Tot i això, des del passat cap de setmana els carnets -mil en total- ja es poden adquirir a les oficines del Bravium Teatre, a la botiga de la Festa Major de l’Imac, i als establiments Tomàs Barberà i El Barato. Fins aquest dimecres tarda ja s’han despatxat més de quatre-cents carnets, una xifra que, segons l'organització, ha superat totes les expectatives inicials.
L’objectiu final és vendre els mil carnets per finançar un capgròs que es presentarà el proper 13 de juny amb motiu del Mercat al Mercadal. Una figura, creada per l’escultor David Ventura (autor, entre d’altres, del popular Elefant del Trapezi) que voldrà homenatjar l’històric president del Bravium desaparegut el passat mes de desembre. Un cop presentat, l’element formarà part del patrimoni de l’entitat que podrà utilitzar-lo en els actes que consideri.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics