L'Agència Reus Promoció, aprofitant el relaxament de les mesures de restricció adoptades a causa de la pandèmia, reprèn aquest dissabte la visita dinamitzada a la ruta del Modernisme 'Reus 1900', una activitat guiada que permet conèixer les façanes modernistes més emblemàtiques del centre de la ciutat.
Una proposta participativa, dinàmica i lúdica per sentir el batec de la ciutat on va néixer Gaudí; descobrir les magnífiques obres de Lluís Domènech i Montaner i sorprendre's amb les de Pere Caselles. La visita es realitzarà cada dissabte (a dos quarts de 12 del migdia) amb sortida des de l’Estació enològica. El preu de la visita és de 8 euros per als adults i és necessari reserva prèvia a l’Oficina de Turisme, trucant al 977 010 670.
En aquests moments es poden visitar altres equipaments turístics gestionats per l’Agència Reus Promoció amb el seu horari habitual. D'aquesta manera, i pel que fa al Gaudí Centre, de dilluns a dissabtes l'horari és de 10 del matí a 2 del migdia i de 4 a 7 de la tarda, mentre que els diumenges i festius és de 10 a 2.
En el cas de la Casa del Vermut i el vi, a l’Estació enològica, es pot visitar divendres i dissabtes d'11 del matí a 2 del migdia i de 5 a 7 de la tarda, i els diumenges i festius d’11 a 2. L'entrada és gratuïta.
La regidora de Promoció de Ciutat Montserrat Caelles, ha dit que "ateses les limitacions de mobilitat actuals, aquestes visites dinamitzades són una bona opció per fomentar el coneixement del patrimoni de la ciutat tant als ciutadans com al públic de proximitat".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics